HUNGRY?

Medan vi alla samlar krafter för att skriva proppfulla, fantasifulla och inspirerande inlägg kommer här ett kort hej. Jag trodde att jag skulle anlända till Kalifornien dödstrött och vilja sova konstant de första dagarna men jetlaggen har visat sig på ett annat sätt. Det är nämlige inte sömnen som är det jobbiga utan mat-tiderna. Vaknade upp klockan 4 imorse med kurrande mage. När jag nu för någon timma sen åt middag tillsammans med Niclas och delar av familjen Peterson var varken jag eller Niclas särskilt hungriga eftersom ja... klockan var ju 2 på natten.
Hoppas ni där hemma har det bra och att ni äter på bra tider.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är bara att försöka att ställa din mat- och sovklocka.

2012-03-26 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0