God kvall. (Morgon?)

Klockan ar 22.42, fredag. Det ar inte min tur att skriva idag. Kanske borde jag inte ens skriva, da jag inte har svenska tangenter och gor det formodligen valdigt jobbigt far de som laser... Men jag gor ett kort inlagg, vill bara saga hej, som Hanna skrev innan. Har precis lart min host sister Robyn att saga "Jag ar kissenodig" pa svenska och det var mycket intressant, och roligt. Imorses vaknade jag till ljudet av en tupp som gol. Ocksa ganska intressant. Och roligt. Pa sondag bar det av till San Francisco. DET, blir definitivt roligt. Som ni kanske marker, sa ar det mesta roligt.
Vet inte vad jag ska saga mer just nu. Hoppas att alla har det bra, var de an ar.

<3

/Kamilla

Kommentarer
Postat av: JP Bordahl

Roligt!!!

2012-03-25 @ 00:34:44
Postat av: Maths

Hejsan, vad bra att allt är roligt, trodde väl inget annat. Att vakna till tuppen, det låter som det brukade göra här. Sol i Götsered idag. Får väl se vad vi hittar på. Hälsning från Pappa, jättekram

2012-03-25 @ 09:59:40
Postat av: Anonym

" Imorses vaknade jag till ljudet av en tupp som gol. Ocksa ganska intressant. Och roligt. Pa sondag bar det av till San Francisco. DET, blir definitivt roligt. Som ni kanske marker, sa ar det mesta roligt." :,D asså jag döör bokstavligen av skratt!

2012-03-27 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0