UTKLASSNING

Efter precis två veckor på resande fot förväntar man sig nästan att hemlängtan ska börja smyga sig på och att den amerikanska vardagen ska börja kännas lite grå. Lyckligtvis har inte hemlängtan märkts av ett dugg (jag saknar dock mamma litegrann) och den amerikanska vardagen är allt annat än grå! Varje dag möts man av nya utmaningar och man ställs inför situationer man aldrig tidigare ställts inför. För Sara W, Fanny, Kamilla, Edona, Paulina, Julia, Niclas och mig bestod dagens utmaning av fystester på PE-lektionen. Vi skulle springa sex varv på löparbanan och därefter göra så många situps man klarade av. Vi svenskar visade verkligen amerikanerna var skåpet skulle stå, på både löpningen och situps-testet utklassade vi dem rejält! Ni får ha överseende med att bilderna som följer inte hänger ihop med texten.

Vi spelade lite baseball
Min fina hund som skapar andningssvårigheter för mig
Frozen yoghurt som säljs precis jämte skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0