Svensk mat! (Update)

Sådärja, då var det gjort. Jag, Amelia och Agnes lyckades (jag är fortfarande förvånad) pull off en trerätters för tolv personer på ungefär en och en halv timma. Inte illa. Det stod fylld avokado, klyftpotatis och kyckling samt gino på menyn. Det var mycket uppskattat från alla, även oss - äntligen lite svensk mat.
Jag fyller på mitt fantastiska inlägg.
Vi har njutit av det underbara vädret. Alla på campus tycker vi är väldigt underliga när vi tar varje möjlighet vi får för att förbättra solbrännan. Det är underbart här och nej, vi tycker inte synd om er för att ni har snö.
Super Burger var tydligen ett måste här, och mums vad gott det var!
Det här har jag, Edona och Agnes ägnat oss åt idag!

Kommentarer
Postat av: Marianne Hammarberg

Ni är väl ändå för duktiga. Kraaaaam

2012-04-20 @ 19:41:42
Postat av: ....

Sebban, det kan ha varit det tråkigaste blogginlägget jag någonsin läst..

2012-04-20 @ 21:18:46
Postat av: Gunilla Persson

Härliga bilder. Jag skriver som jag gjorde t Kamilla; Kul att ni får bruna fina ben, här hemma får vi på sin höjd skurgummehänder och frostskador. Saknar er, puss o kram

2012-04-27 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0