Stora trad, gula sniglar, local economi, sol och apor

heyhey!!!

Manga har sakret tillbringat dagen med att sola. Idag har det varit soligaste ch varmaste dagen hitills och det ska tydligen bli annu varmare imorgon! Har faktisikt inte solat sa mycket idag. Pa morgonen akte jag och Karen till Armstrong red woods. Verkligen haftigt med alla dessa enorm trad med tusen ar pa nacken. Sag aven gula sniglar med bruna flackar pa, sa kallade banana slugs. Haha passande om inte annat.

Han fa nagra min sol innan jag bestamde mig for att ta tag i local economi inlamninge som ska in inatt, klockan 24:00 for att vara exakt.

Efter en god middag med fullt hus (mina host syskon hade sina 13 vanner har) akte jag och Karen och tva av grabbarna till biografe for att se schimpans filmen som precis kommit ut. Riktigt fint filmad var den. Nu ar vi precis hemkomna. Ska snart dra mig mot sangen. Vard att se :)

Buenas noches amigos!

Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0