sen kväll..

Jaha, då var klockan över tre på natten här i kalifornien, och Fanny sitter fortfarande vaken på sitt rum och studerar flitigt.. Dock var det där med studerar flitigt en lögn, för just nu verkar min hjärna fokusera på allt utom läxorna! Egentligen har jag inte så mycket att berätta, utan det här inlägget är mer för att jag missade min bloggdag i måndags, hehe.. Om ni är intresserade av vad jag har hade för mig igår så får jag hänvisa till Saras inlägg här under :)
Däremot kan jag ju avslöja att jag och Sara W ska iväg på ävertyr imorgon kväll, vilket förhoppningsvis kommer bli mycket roligt! Jag kommer säkerligen att posta ett inlägg här på torsdag, när vi har kommit hem och vilat upp oss ;)
Tills dess, ha det bra!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0