LUGN FREDAG

Eller ja, den började inte så lugnt. Hela klassen åkte nämligen på studiebesök till fängelset i Santa Rosa. När guiden började introduktionen med att säga "om någon fånge tar er som gisslan så ska ni veta att vi inte gör någonting. det ska inte leda till att de slipper ut" så var det nog en del som ville vända sig om och gå ut igen. Men allt gick bra och turen i fängelset följdes av en tur till CSI-labbet och som avslutning en demonstration av hur väldresserade polishundarna är.

Efter skolan hade jag och min host-bror (som jag förövrigt träffade för första gången idag) inget att göra så vi hämtade upp Sebastian H och tog en roadtrip till Spring Lake. Där chillade vi omkring, tränade lite, åt frozen yoghurt och åkte sen hem. Men vi stannade inte hemma utan tog en tripp till the mall också.

Nu tänkte jag försöka plugga lite även om motivationen ligger på minus efter en sån här dag.

Vad gör ni där hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0