Hallå!

Tjoho!

Efter en fyllspäckad kväll med skratt, bakande, ätande och examen firande gjorde att min kropp gick i förtidspension igår. Det kanske inte låter så jobbigt men det slet ut en ungtjej i 19 års ålder att göra allt detta på en kväll. Vaknade upp tidigt med lite smått panik för att jag skulle baka för första gången NÅGONSIN och inte nog med det vi skulle göra fyra tårtor. Dock hade jag mästerkocken Hanna vid min sida för att göra fyra gudomliga tårtor. Efter 5 timmars jobb hade vi åstadkommit fyra gudomliga tårtor och två kockar som hade ätit tok för mycket smet och hade en sockerkick som snabbt slutade i matkoma.  Sedan en snabb dusch för att bege oss till skolan för att dekorera och sedan var examen igång.

Med en sådan trevlig kväll igår står en mindre rolig sak på schemat idag och det är nämligen packa. Vilket inte är min starkaste egenskap men det ska ändå göras, tyvärr. Om inte hela dagen ska gå åt att packa får jag nog börja nu så jag kan njuta av min sista kväll i Santa Rosa.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Tommy Alfelt

Du - dålig på att packa, absolut inte!!

Grymma tårtor! Till alla - njut av er välförtjänta "semester"!!

2012-04-27 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0