en helt ny värld

Den här bloggen är ju till för att ni där hemma ska få reda lite på hur vi har det och vad vi gör på andra sidan Atlanten. Jag tänkte därför tala om att vi har det SÅÅÅ JÄKLA BRA, dels med tanke på att det är strålande sol och nästan 30 grader varmt med också tack vare allt vi får uppleva!
Den här helgen har varit en av de bästa i mitt liv (än så länge iallafall). Mina host parents tog nämligen med mig ner till Los Angeles för att spendera två dagar på Disneyland. Det var utan tvekan det bästa som någonsin hänt mig, och all magi och skönhet i detta drömland lockade fram en och annan glädjetår. Det blev en helg fylld med förtrollande fyrverkerier, magkittlande äventyr och underbar musik, och jag kan lova att det är något jag aldrig kommer glömma!
Om ni vill läsa mer om och se fler bilder från min vistelse på Disneyland, och allt annat jag får vara med om (som jag inte skriver om på klassbloggen) hittar ni det på min blogg: http://fannysoderhielm.blogg.se/ !
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0