Arts and Lecture

Idag var den här... Den fasansfulla Arts and Lecture-presentationen som vi så fint presenterade för er föräldrar på föräldramötet. Dock känner jag nu i efterhand att den inte alls var så fasansfull som jag hade väntat mig och det gick ju faktiskt riktigt bra! Kan meddela att det faktiskt kom förvånansvärt mycket folk och att det gick mycket bättre än den gången som ni fick höra, kanske beror det på att vår engelska förbättrats (förhoppningsvis), kanske att vi vuxit som människor eller att vi helt enkelt hade tur. Hur som helst är det iaf skönt att ha det gjort och nu är det bara två presentationer kvar innan sjätte veckan, wihooooo!

Vi hade även en övning inför vår amerikanska graduation idag och det känns verkligen jättecoolt att vi ska få göra så som man ser på film. Dock blev jag, och säkerligen många andra i klassen, besvikna när Peg sa att man inte kastar upp mössorna i luften. Attans, det ville vi ju verkligen göra! Haha.

Nu är det inte alls lång tid kvar tills vi kommer hem och det känns som tiden bara flyger förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0