Angel Island

Eftersom ingen har skrivit om vår utflykt till Angel Island som vi gjorde i lördags så tänkte jag att jag gör det.
Dagen på Angel Island var verkligen bästa dagen hittils. Dels för att vädret var underbart, dels för att jag kunde gå barbent för första gången och dels för att jag fick segla runt Alcatraz och se San Francisco från havet. Vi kom fram till ön och bestämde oss där för att vi ville segla så jag, mia (min host-sister), fanny och hennes host-family begav oss ut på havet i en och en halv timma. Det var riktigt kul, för vi såg sälar och DELFINER (!!!) runt båten. Jag har aldrig sett det innan förutom på Kolmården så det var riktigt kul. Dock gick det inte fota dem för varje gång jag försökte dök de ner i vattnet igen.
Efter båtturen gick vi upp till ön igen där grillade hamburgare, jordgubbar, kakor, chips och allt möjligt gott väntade på oss. När våra magar var fulla gick vi och la oss i solen en stund vilket resulterade i att min näsa var lika röd som ett stoppljus. Vi spelade även kubb och det var trevligt.
Jag tror jag talar för alla som var med på Angel Island när jag säger att det var en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Werneröd

Vilken underbar dag ni verkar ha haft!

Fortsätt ösa på med blogginlägg det är så spännande att läsa om vad ni har för er.

2012-04-10 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0