The Swedes are in town!

Pang, bom! CH och Lenur träder in på bloggen och ska berätta om vår första vecka i Kalifornien. Vi har vart med om mycket, bland annat gått upp 15 kilo i snitt med tanke på all mat, hamburgare och läsk. Skämt åsido, vi håller oss i form. Många tar dubbla idrottslektioner, kör mudruns eller hårda fyspass. Inte jag (CH). Jag fäller träd, bär stockar och åker runt på på extremt kraftfulla fyrhhjulingar. That's how I motionerar. Självklart ingår det lite gympass också, men det är inte lika coolt som att fälla träd lumberjack-style.

Vi har vart med om fruktansvärt mycket roliga saker och lite mindre trevliga sådana också. De mindre trevliga är till exempel Cinnabon's, kanelbullar på runt kilot med cirkus en liter glasyr över. Kalaset hamnade på runt 1000kcal, skämmigt nog kunde jag inte äta upp den. Jag får fortsätta öva. We have också njutit av solen, det vill säga då den vill visa sig, och our swinglish is improving mycket! Vi hart båda besökt redwoodskogarna som omger oss, och maken till träd för man leta efter. Träd som är äldre än 1400 år, DET kallar jag träd!

Vi har njutit länge efter denna underbara resa och det känns lysande att vara här. Jag (Lenur) bakade chokladtiramisu till vårt mycket trevliga knytkalas hos familjen Lord, och andra jag (CH) uppskattade den väldigt mycket, och tro mig, jag var inte den enda. Njut av lite los bildos sålänge, CH och Lenur signar ut för ikväll, och CH signar in i hottuben istället. Winning!




Ps. Ni får luta huvudena lite, teknik-killen vet inte hur man roter bilderna. Inte alls pinsamt.
Cinnabon. DON'T TOUCH!




Sittin' In da sun. Klassen njuter för fullt.



Racingfyrhjulingar är kul. De är också ett bra sätt att pajja sina kläder på!



Vackra redwood.









Vem sa att amerikanare inte var direkta i sin kommunikation?



Lumberjack-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0