70-talet tar revansch!

Tjoho!
Efter lite marketing, local economy och PE bar det av till skiduthyrningen i en av amerikanarnas " små" leksaksbilar. Att kliva in i skiduthyrnings affären var som att åka en tidsmaskin tillbaka till 70-talet. Pjäxorna var "moderna" a la america.  Om Stig Helmer och hans fjong var moderna i snowroller så kommer jag imorgon vara i en klass för mig själv. För att brskriva min sexiga klädsel som kommer locka killarna i backen så kan jag säga så här - de är svåra att böja sig i för då spricker de nästan, jackan har ett säkerhetsbälte så att fett inte ska ramla ut vilket kanske är bra här i amerikan...:) haha Resten får ni tolka själva, titta och njut!
Tajt baja...:) Gissa vem det är?
Vi öppnar starkt med ett par blåa 70-tals byxor med hög midja.   Budet börjar på 50 kr. Andra budgivningen är en jacka i kashmir, hämtad från 60-talet.  Budgivningen startar här med ett ynka pris på 30 000 kr. Lite modernare men hon får vara med på ett litet hörn ...:)   Budgivningen startar på minus 100 kr.  OBS!  Kvinnan ingår i budgivningen, Glasögon privata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0