21 timmar

Om jag inte har räknat helt fel så är det nu 21 timmar kvar tills planet lyfter. Första planet tar oss till Paris och sedan bär det av mot USA. Det tar oss 11 timmar och 45 minuter att korsa Atlanten. Vi har alltså en hel del tid att fördriva - frågan är nu: hur ska tiden fördrivas? "Film" är ett av de många svaren på denna fråga. Några av mina klasskamrater sitter därför nu och "laddar ner" några sådana. Själv väljer jag att hyra film i iTunes Store. Mycket bättre alternativ om du frågar mig *hinthint*.

Kommentarer
Postat av: Björnram

Man kan ha Tetristurneringar på flygplansdisplayen med vem man vill i planet, många timmar som kan gå åt där!

2012-03-21 @ 18:14:50
Postat av: Amelia

Detta måste undersökas! :D

2012-03-21 @ 19:07:41
Postat av: Björnram

Om man ser historiskt sätt är Alfeltarna något att satsa på om man vill vinna... Just sayin'

2012-03-21 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0