Here we go

Hej där. Jag är jättetrött just nu och har ungefär tre minuter på mig att göra detta inlägget. (Update: det tog inte tre minuter, det tog 40.) Anyway, jag har noterat att de senaste fyra blogginläggen har varit utan bilder, fyra (!). Så här får det ju inte vara så därför kommer jag att återställa balansen genom en hel del bilder och ganska lite text. Här har ni några händelser från de senaste dagarna:

Amelia posar under PE-class. Vi "joggade" i 25 minuter.
Vi har varit på The Hunger Games och den var sådär, men sällskapet var mycket trevligt.
Fanny, jag och Amelia var väldigt exalterade över att åka till Squaw Valley...
och lika glada att vara där.
Dagen efter var mindre rolig. (Nej, jag skelar inte, bara här.)
Idag har jag sportat min SRJC-tröja.
Promenerat vid underbara Spring Lake.
Lite San Fran är aldrig fel.
Inte lite Bieber heller.

Kommentarer
Postat av: Amelia

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! Smickrande bilder osv osv :P

2012-04-02 @ 17:03:56
Postat av: marianne hammarberg

Snygga bilder ditt lilla solfreak, du verkar trivas som fisken i vattnet, Love you

2012-04-02 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0