1, 2, 3..och 4

OBS! Inlagget saknar "svenska" bokstaver
Tankte att jag skulle slanga in lite bilder ifran lordagens aventyr!
Dagen borjade med att jag foljde med min host-syster till hennes getter. Minstigen far ingen mat av sina mamma sa man maste ge den pa flaska.
Efter det drog jag, Edona, Saranda och Nikki till en av Edonas host-pappas vanner och halsade pa. Jag sager bara ojojoj, vilket hus! Sedan bar det ivag for pankaksbrunch pa resturang. Mums
Pa eftermiddagen foljde jag med min host-mamma Karen till Bodega bay. Valdigt fint! Valdigt blasigt!
Nar vi val kom hem igen blev det sangen ganska tidigt; Jag och Elsa (min host-syster) skulle namnligen upp och kora ett zumba pass tidigt pa sondagsmorgonen! go go go!
Passar pa att slanga in en bild ifran sondagens beach day nar jag anda ar igang :)
NU ska jag ta hunden pa en kvallspromenix! Sen blir det nos sangen. Dodstrott...zzzz
Kisses and hugs! / Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0